.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکرار زمزمه جدایی غرب مازندران ؛
احمدی لاشکی: استان شدن غرب مازندران را پیگیری می‌کنم
شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه به دنبال حل گره‌های اصلی در غرب مازندران هستیم، گفت: استان شدن غرب مازندران از دغدغه‌های من است و آن را پیگیری می‌کنم.
احمدی لاشکی:  	استان شدن غرب مازندران را پیگیری می‌کنم

شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه به دنبال حل گره‌های اصلی در غرب مازندران هستیم، گفت: استان شدن غرب مازندران از دغدغه‌های من است و آن را پیگیری می‌کنم.

به گزارش شمال نیوز قاسم احمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استان شدن غرب مازندران از دغدغه‌های من است و دوست دارم به‌ عنوان یک پروژه برای آن وقت بگذارم و در این راه خبرنگاران منطقه نیز می‌توانند با قلم خود به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: از شوراهای بخش‌ها، شهرها و روستاهای غرب مازندران به واسطه پیگیری این موضوع تشکر می‌کنم و تلاش خود را برای استان شدن غرب مازندران تا آخر انجام می‌دهم.

عضو خانه ملت به تاسیس تنها دانشگاه دولتی در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: برای نیمسال دوم رشته‌هایی از جمله باستان‌شناسی، مردم‌شناسی و جهانگردی در نوشهر دایر در این رشته‌ها دانشجو جذب می‌شود.

احمدی همچنین درباره نیروگاه زباله‌سوز نوشهر خاطرنشان کرد: اعتبارات این نیروگاه به صورت دو وجهی رسید که بخشی از آن از محل سفر مقام معظم رهبری و بخشی دیگر نیز از سوی وزیر اقتصاد تامین شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود کشور در مازندران و به ویژه غرب مازندران عدم وجود برنامه مدون است و به همین دلیل پروژه‌ها با کندی پیشرفت مواجه هستند که یکی از این پروژه‌ها در غرب مازندران نیروگاه زباله‌سوز در نوشهر است و البته در دستور کار برای به سرانجام رسیدن آن قرار دارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس به سیل اخیر در نوشهر و چالوس اشاره کرد و افزود: در سیل اخیر همه مسئولان همکاری و همراهی داشتند و این یک نکته بسیار مثبت و خوب در منطقه بود.

وی گفت: در سیل اخیر شاید بناهای خصوصی چندان آسیب ندیدند اما لوازم و اثاثیه زندگی مردم به شدت آسیب دید.

احمدی بیان کرد: در بخش زیرساخت‌ها باید پیشگیری انجام شود و این بسیار مهم است و رقم 3 میلیارد تومانی برای نوشهر و چالوس اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: عوامل پیشگیرانه را باید از هم‌اکنون شروع کرد که آبخیزداری باید در راس آن در بحث سدها و ... کار کند و شهرداری هم منازل در حریم رودخانه‌ها را با همراهی فرمانداری تخریب و نسبت به انتقال ساکنان آن به جای مطمئن اقدام کند.

احمدی یادآور شد: اگر امروز سیل را به‌ عنوان حادثه غیرمترقبه و یا بلایای طبیعی بدانیم جفا کرده‌ایم چرا که می‌توان آن را پیشگیری کرد.

وی با اشاره به تخریب دیوار بندر در ساعات اولیه سیل برای هدایت آب به سمت دریا تصریح کرد: از نظر علمی بندر نوشهر نباید آنجا را دوباره دیوارکشی کند بلکه باید به‌صورت نرده‌های آهنین یا دیواره‌های مشبک و یا هر راه حل منطقی به جای دیوارکشی انجام شود تا با هر سیل مردم دچار آسیب نبینند و دچار گرفتاری نشوند.

وی در ادامه به پروژه آزاد راه تهران ـ شمال پرداخت و افزود: مصوبه‌ای برای آزادراه تهران ـ شمال وجود ندارد اما در اواخر دوره فرمانداری من بود که طرح قطعه 25 را مطرح کردم.

احمدی لاشکی ادامه داد: این طرح را به‌صورت کتابچه آماده کرده بودم و به‌ دست رئیس جمهور رسید و ایشان نیز در سفر هیئت دولت به مازندران و چالوس در ورزشگاه این شهر موضوع قطعه 25 آزاد راه را اعلام کردند اما مصوبه نشد ولی به‌هر صورت باید این امر اتفاق بیفتد چرا که اگر انجام نشود غرب مازندران آسیب خواهد دید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز درحالی که بزرگ‌ترین بلا و بیماری کشور بیکاری جوانان است، سرمایه‌گذاران  بخش خصوصی در منطقه ما سردرگم هستند و باید از سرمایه‌گذار حمایت کرد و به او انگیزه و دلگرمی داد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران با اشاره به اصلاح قانون انتخابات اظهار کرد: عامل اصلی تفرقه‌افکنی در کشور بعد از انتخابات 88 همان مناظره مستقیم تلویزیونی بود و بنابراین اینکه می‌گوییم مناظره باید هدفمند و با برنامه باشد به این دلیل است که جلوی بسیاری از مشکلات گرفته شود.

احمدی تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و باید کمک کنیم تا مشارکت تقویت شود و همه دست به دست هم دهیم تا فضای خوبی ایجاد شود.

وی درباره جاده «طویر» به «ناتر» در منطقه کوهستان چالوس گفت: جاده این مسیر نیاز به روکش آسفالت دارد و نقاط حادثه‌خیز آن باید برطرف شود اما در حال حاضر با توجه به سرمای هوا، روکش آسفالت منطقی نیست و این کار باید اواخر اردیبهشت ماه انجام شود.

وی درباره اختصاص بودجه سیل تصریح کرد: پول جبران خسارت‌های سیل باید در اختیار مدیر مدیریت بحران باشد نه آنکه سیکل طولانی را طی کند تا به مقصد برسد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه طرح جامع مدیریت سیل یک ضرورت است، گفت: اکنون طرحی در مجلس شورای اسلامی در دست تهیه است تا آن را به قانون تبدیل کنیم تا پول در اختیار ستاد بحران در وزارت کشور قرار گیرد تا این پول در مواقع بحران مانند سیل به خانواده‌های آسیب دیده برسد نه آنکه مدت‌ها خانواده‌های آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه در انتظار بمانند و رنج بکشند.

وی افزود: جمعی از سیل‌زدگان چالوس به علت آسیب‌های جدی سیل به منازل و زندگی‌شان هنوز در منازل اقوام و بستگان خود به سر می‌برند.

نماینده معین مجلس در رامسر، تنکابن و عباس آباد به حضور هفتگی مدیران کل در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری‌های بسیار جدی که برای استان‌ شدن غرب مازندران داشتیم، استانداری مازندران به دنبال آن است تا هر هفته دوشنبه‌ها مدیران کل را به غرب مازندران بفرستد و این کار خوبی است اما شک ندارم که پس از مدتی مدیرکل معاونش را می‌فرستد و هفته‌های بعدتر حتی کارشناس او هم نمی‌آید ولی ما به دنبال حل گره‌های اصلی در غرب مازندران هستیم.

وی ادامه داد: با مکاتباتی که با وزیر اقتصاد و دارایی انجام دادم اداره کل امور مالیاتی در غرب مازندران تاسیس می‌شود و این می‌تواند کمکی برای غرب مازندران باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 11 دي 1391
آقاي احمدي نماينده محترم چالوس و نوشهر استان شدن غرب مازندران دردي از ما دوا نمي كند به فكر رفاه مردم منطقه باش كه با يك روز تعطيلي به خاطر ترافيك آسايش از ما مردم چالوس سلب مي شود آن وقت شما مي گوييد آستان شدن غرب مازندران از دغدغه هاي من است؟شما كه نمي توانيد يك مشكل كوچكي را حل كنيد آن وقت چطور مي خواهيد اينجا را استان كنيد؟ما آستان نمي خواهيم آسايش مي خواهيم .
نا شناس 11 دي 1391
جناب اقای احمدی استان شدن غرب مازندران دردی از مردم دوا نمی کند به فکر همولایتی های خود در منطقه کجور باش که از نعمت گاز خانگی محرومند و در زمستانهای سخت که نمیدانم ان را تجربه کرده اید یا نه در برف بالای نیم متر با سرما دست و پنجه گرم میکنند .
نا شناس 11 دي 1391
تا دير نشده استان كنيد
نا شناس 11 دي 1391
همه جاي ايران سراي من است
نا شناس 11 دي 1391
استان كنيد كه همين ته شغل و زميني هم كه واستون موند تهروني ها تصاحب كنند.سند بدبختي خودتونو امضا مي كنيد والا براي ما كه فرقي نداره.اينجا آب از آب هم تكون نمي خوره.‏
سارا 11 دي 1391
دمت گرم وسرت خوش باد
نا شناس 11 دي 1391
فقط کشورهای عقب افتاده مردمی دارند که قشری و منطقه ای فکر می کنند...استان شدن واقعا چه نفعی دارد؟در دنیا شهر های کوچک پایتخت هستند و شهر های بسیار همه اصلا به این موضوعات فکر نمی کنند.چون می دانند استان شدن یا مرکز استان شدن جز زحمت دیگران را به دوش کشیدن چیز دیگری نیست.اینها همه از رشد نکردن سطح فکر است.در کشور ما هم چون امکانات به صورت متوازن توضیع نمی شود بضی مناطق احساس کمبود می کنند و فکر می کنند با این کارها می شود مسایل را حل کرد...نمونه ها: نیویورک مهمترین شهر آمریکاست ولی پایتخت آن واشنگتن است 2.ریو دو ژانیرو مهمترین شهر برزیل است اما پایتخت آن برزیلیا ست3.استانبول مهمترین شهر ترکیه است اما پایتخت آن آنکاراست 4.بارسلون مهمترین شهر اسپانیاست ولی پایتخت آن مادرید است و... فکر کنید در ایران یک شهری از مرکز استانش پر جمعیت تر یا مهمتر بود یا شهری از تهران مهمتر بود....چه می شد؟؟ !!چاره کار مدیریت علمی و توجه همگن به تمام نقاط کشور است نه تکه تکه کردن مناطق...جناب نماینده عوام فریبی نکنند.........
علی ایمانی 11 دي 1391
دست این هم استانی درد نکنه ما هم ترجیح می دهیم مرکز استان از ساری به شهر دیگری منتقل شود ، چرا ما باید جور مشکلات ترافیکی و سرو صدا و شلوغی کوچه ها که انباشته از اتومبیلها است و زباله دیگران را که به شهر ما برای کار اداری می ایند را تحمل کنیم . پس بدانید استان و یا مرکز استان شدن یک مزیت نیست آقای نماینده .
نا شناس 11 دي 1391
مطمئن باشید ما سارویها هیچ وقت نه اجازه انتقال مرکز استان را میدهیم نه اجازه
استان جدید.این نماینده هم مثل نماینده های دیگه فقط خواست یه چیزی بگه.جنابعالی بهتره به فکر شهر خودت باشی.کار امثالی مثل شماها نیست که بخواید یه استان جدید ایجاد کنید.
رضا از چالوس 11 دي 1391
آقای نماینده
ناتوانی برنامه ریزی و تقنین قوانین خود را با فرافکنی واب در هاون کوبیدن دنبال نکنید
نا شناس 11 دي 1391
ان شاء الله و با توکل به خدا غرب مازندران به مرکزیت تنکابن استان خواهد شد.
از بابلسر 11 دي 1391
ما هم حمایت میکنیم تازه جهت تایید حرفم یکی از سازمانهای استان را ببرین رامسر اونوقت عزیزان شرق استان متوجه میشن چقدر مردمان غرب در مشکلند
نا شناس 11 دي 1391
حاج قاسم احمدی ***** تشکر تشکر
نا شناس 11 دي 1391
اقاي احمدي ادب مرد به زدولت اوست تو كه در روند استان شدن غرب مازندران از همه تشكر كردي فكر مي كني نماينده هاي دوره قبل هيچ كاري نكردند وبايد بداني تو هم هميشه نماينده نيستي تو كه براي سيل نوشهر و چالوس سينه چاك شدي در دوره رياستت بر شوراي شهر نوشهر وفرمانداري چالوس چكار كردي جه اقدام پيشگيرانه انجام دادي كه امروز از مديران شهرستان طلبكاري ....و اما تنها دانشگاه دولتي غرب مازندران كه پزش را مي دي در دوره دكتر محسني افتتاح شد تو براي اين دانشگاه چكار كردي ادب حكم مي كرد يك تشكري از زحمات ايشان ميكردي البته از شما بعيد تو كه فر ماندار اصلاحات بودي امروز از ترس هيچ كلمه اي را با صاد نمي نويسي روش خوبي را در پيش گرفتي
غرب استانى 11 دي 1391
حاج قاسم احمدى اگر بتوانى غرب مازندران را استان کنى خودت را براى هميشه محبوب قلوب غرب استانيها کرده اى . خدا پشت و پناهت باشد .
استان شدن مقدمه اى است براى حل اکثر مشکلات غرب استان . لطفا شرق استانيها به جاى ما اظهار نظر نکنند . ما خودمان صلاح خودمان را بهتر ميدانيم .
نا شناس 12 دي 1391
آقاي احمدي لاشكي استان شدن چه مشكلي راحل ميكند به فكر وضيعت اقتصادي مامردم باش به فكر اين فساد كه منطقه ما رافرا گرفته اگربي كاري بعد برو دنبال استان شدن
نا شناس 12 دي 1391
سلام به مردم شریف وعزیزغرب مازندران:فرصت سازی یک وظیفه نماینده مجلس برای حوزه انتخابیه می باشد من فکرمی کنم که استان شدن غرب یک فرصت بی نظیربرای مردم غرب می باشد چون اگرمهم نبو دمسئولین زودموافقت می کردندومقاومت همه صاحبان تصمیم وقدرت وحتی مخاافت آنها بی دلیل نمی باشدچراکه بهترین فرصت ها وشرایط درغرب می باشدامابهره آن چندشهرمرکزی استان می برد.لذا به شما همشهری گرامی میگوئیم آگرمی توانی کمک کن ونمی توانی مخا لفت نکن .متشکرم
نا شناس 12 دي 1391
كم نيستن نمايندگاني كه به جاي پراختن به مسائل مهم و اساسي مردم سعي ميكنند با پيگير نشان دادن خود انهم در اينگونه مسائل خود را پركار جلوه دهند...
مازنی 12 دي 1391
اقای احمدی لاشکی جنجالی ترین نماینده استان است کاری از دست این بنده خدا برای حل مشکلات اساسی استان بر نمی اید ایشان راحتترین کار را انجام می دهد همان شعارهای پوپولیستسی، صد من یک غاز، شما مطمئن باشید این اقا اگر توان انجام کارهای بزرگ را داشت هرگز این حرفهای پیش پا افتاده را نمی زد بنده خدا چون نتوانست و نمی تواند وعده های انتخاباتی خود یعنی مشکلات معیشتی مردم را پی گیری کند از روی نا چاری این حرفها را می زند که دور آینده هم انتخاب شود. مقصر ما مردم مازندران هستیم که اجازه می دهیم که اینگونه ادمها و با این افکار کوچک به مجلس راه یابند، وای به حال مردم کشور ،استان ،و شهرستان که اولین دغدغه نماینده اش تجزیه استان و ایجاد چند دستگی باشد. باید به حا ل خودمان گریه کنیم در ضمن ایشان دوست دارد با مطرح کردن این صحبتها چند روزی هم از طرف رسانه ها روی انتن باشد که این کارها برایش حالت سرگرمی وبازارگرمی پیدا کرده است .اقای لاشکی، از مازندران چیزی نماینده که به شما برسد. از جان خسته، رنجور و ناتوان مازندران چه میخواهید؟چرا دست از این استان هزاران بار درد کشیده برنمی دارید؟ آخر مگر میشود منطقه ای به عنوان قلب مازندران لقب گیرد و روز مازندران را در همان مناطق گرامی بدارند،وشروع تمام افتخارات گذشته مازندران را از همان نقطه بدانند(مرزن اباد چالوس که اخیرا همایش در همانجا برگزارشد) حالا از همان جا یعنی همان صاحبخانه اصلی و صاحبان این میراث ،خواهان فلاکت و تجزیه همان استان مادری شان باشند ؟ این دیگر چه شیوه ای است که شما در پیش گرفتید ؟ لطفا کمی به این موضوع فکر کنید که دارید چکار میکنید. این مدلش را دیگر ندیده بودیم !!!! سعی نکنید از صبوری و نجابت مردم خوب مازندران سوء استفاده کنید مردم فهیم و نجیب مازندران به موقع و به صورت قاطع جواب این نامرادیها را خواهند داد، لطفا بیشتر از این بر طبل جدایی و دودستگی نکوبید سعی کنید به وظایف مهمتر و اساسی تر خودعمل کنید و... بقیه نمایندگان استان را ببینید، مثل شما اسیر حاشیه نشدند در حد بضاعتشان دارند کار میکنند، شمااز همان اول اسیر حاشیه شدید سعی کنید از این حاشیه ها بیرون بیائید.جلوی ضرر را هر وقت بگیرید نفع است
مازنی 12 دي 1391
اقای احمدی لاشکی جنجالی ترین نماینده استان است کاری از دست این بنده خدا برای حل مشکلات اساسی استان بر نمی اید ایشان راحتترین کار را انجام می دهد همان شعارهای پوپولیستسی، صد من یک غاز، شما مطمئن باشید این اقا اگر توان انجام کارهای بزرگ را داشت هرگز این حرفهای پیش پا افتاده را نمی زد بنده خدا چون نتوانست و نمی تواند وعده های انتخاباتی خود یعنی مشکلات معیشتی مردم را پی گیری کند از روی نا چاری این حرفها را می زند که دور آینده هم انتخاب شود. مقصر ما مردم مازندران هستیم که اجازه می دهیم که اینگونه ادمها و با این افکار کوچک به مجلس راه یابند، وای به حال مردم کشور ،استان ،و شهرستان که اولین دغدغه نماینده اش تجزیه استان و ایجاد چند دستگی باشد. باید به حا ل خودمان گریه کنیم در ضمن ایشان دوست دارد با مطرح کردن این صحبتها چند روزی هم از طرف رسانه ها روی انتن باشد که این کارها برایش حالت سرگرمی وبازارگرمی پیدا کرده است .اقای لاشکی، از مازندران چیزی نماینده که به شما برسد. از جان خسته، رنجور و ناتوان مازندران چه میخواهید؟چرا دست از این استان هزاران بار درد کشیده برنمی دارید؟ آخر مگر میشود منطقه ای به عنوان قلب مازندران لقب گیرد و روز مازندران را در همان مناطق گرامی بدارند،وشروع تمام افتخارات گذشته مازندران را از همان نقطه بدانند(مرزن اباد چالوس که اخیرا همایش در همانجا برگزارشد) حالا از همان جا یعنی همان صاحبخانه اصلی و صاحبان این میراث ،خواهان فلاکت و تجزیه استان مادری شان باشند ؟ این دیگر چه شیوه ای است که شما در پیش گرفتید ؟ لطفا کمی به این موضوع فکر کنید که دارید چکار میکنید. این مدلش را دیگر ندیده بودیم !!!! سعی نکنید از صبوری و نجابت مردم خوب مازندران سوء استفاده کنید مردم فهیم و نجیب مازندران به موقع و به صورت قاطع جواب این نامرادیها را خواهند داد، لطفا بیشتر از این بر طبل جدایی و دودستگی نکوبید سعی کنید به وظایف مهمتر و اساسی تر خودعمل کنید و... بقیه نمایندگان استان را ببینید، مثل شما اسیر حاشیه نشدند در حد بضاعتشان دارند کار میکنند، شمااز همان اول اسیر حاشیه شدید سعی کنید از این حاشیه ها بیرون بیائید.جلوی ضرر را هر وقت بگیرید نفع است
نا شناس 12 دي 1391
اینهم آثار شوم بی فکری و بی مسوولیتی ما مردم است که در انتخابات بازی گوش هستیم، وقتی فکر در کار نباشد و با من بمیرم جان من جان تو رأی بدهیم، نتیجه اش نماینده مینیاتوری از صندوق بیرون می آید، حالا هر دم به ساعت که می خواهد بازار گرمی کند،به طبل قتنه می کوبد. این خیانت و عوام فریبی آشکار است. در اینجا ما مردم باید این زمینه ی رقص جدائی طلبی و فتنه گری را از این کوچک مردان پر مدعّا بگیریم، زندگی صحنه نمایش هم هست، یکی می خواهد بانقش شمر مشهور شود، همه که حبیب نمی شوند. تازه همراه امام حسین که تمام برادرهایش نیامدند و آنها که آمدند باز عباس نبودند، امّا هیچ کس در تاریخ برای شمر کف نزد.
چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد.
همشهری 12 دي 1391
استان بشه بهتره
لااقل بک عده ای که بهشون قول پست داده شده صاحب پست میشن
الان باید با ساروی ها و بابلیها و ... چونه بزنن ولی اون موقع راخت تر دوستان به نوایی میرسن - نماینده ملت بجای پرداختن به مسائل کلان مملکت به استان شدن 4 تا شهر فکر میکنه که جمعیت اونا به 500 هزار نفر هم نمیرسه
علي 12 دي 1391
اقاي احمدي ، از مسولين استانهاي ديگر درس بگيريد چطور باهم اتحاد دارند وسعي در اباداني استان تلاش ميكنند ،واقعا متاسفيم
نا شناس 12 دي 1391
باش تا صبح دولتت بدمد.
کی می خواهید دست از این عوامفریبی ها وقشری نگری ها دست بردارید
به جای این حرفهای تفرقه اندازانه بییایید با یک وحدت وهمدلی برای این استان محروم بودجه درست وحسابی بیارید.
در ضمن شما اگر کار راه انداز ومدیر بودی کاری می کردی که این تهرانیها اینطور به این منطقه زیبا حمله ودست درازی نکنند.
آره داداش،می خوای کاری بکنی خیلی کارهای مهمتری از این حرف های صد تا یک غاز هست که می تونی انجامش بدی.
حسن 12 دي 1391
آقای احمدی ماکه نماینده نداریم توروخدا محکم پیگیرباشین من وامثال من برای کوچکترین کاری ازرامسر چهار تاپنج ساعت بایدبکوبیم بریم ساری سرماوبرف زمستان.گرماوشرجی تابستان.ترافیک سرطان زای شمال واقعا انصافه؟؟؟شهروندرامسری
معافی 12 دي 1391
چراحسادت میکنید؟ استان جدید نیروهای جدید.اشتغالزایی.توجه بیشتر به خطه شمال.کم شدن هزینه های ایاب ذهاب مردم غرب مازندران.پیشرفت.بلاخره تا کی؟گلستان هم جداشد
نا شناس 12 دي 1391
این همه را شهر کردید این هم رویش اشکال ندارد
تأسف 12 دي 1391
شمال نيوز واقعا براتون متأسفم. کم کم داريد چهره واقعى خودتون رو نشون ميديد. دقيقا مثل سايت ... که اول در مورد اين قضيه نقاب رسانه اى و بى طرفى به چهره زده بود اما کم کم شمشير از رو بست. با درج يکجانبه کامنتهاى مخالفان استانى شدن غرب مازندران فقط خودتون رو نزد مردم غرب استان روسياه و بى آبرو ميکنيد دقيقا مثل همون سايت ...
هرچند که بعيد ميدونم که اين کامنتم منتشر کنيد اما بدونيد که روسياهى به ذغال ميمونه.
حامد 13 دي 1391
اقای احمدی درد شما استان شدن برای خدمت بیشتر نیست درد شما عناوین بالای پستی برای هم شهریهای خودت هست والا الان چه مشکل حادی وجود دارد همه امور که از مرکز استان به ادارات غرب تفویض اختیار شده
نا شناس 13 دي 1391
برای حفظ کرسی نمایندگی دوره های بعدشعارهای بهتری وجوددارد اقای احمدی.
نا شناس 13 دي 1391
برو بابا خدا پدرت بیامرزه به این نون ماستها نمیشه خوابش ببینی داداش
نا شناس 13 دي 1391
شتر در خواب بیند پنبه دانه
نا شناس 13 دي 1391
با الحاق تنكابن و رامسر به استان رشت موافقم و بايد سريعتر ملحق بشوند.دعوا كه نداريم خوب مازني نيستند. ‏
p 13 دي 1391
خدا کنه استان شدن درد مردم اون منطقه رو کم کنه .............
کرديچال 13 دي 1391
آخه اونى که ميگه احمدى نتونست وعده هاى انتخاباتيشو عملى کنه و واسه همين اين حرفها رو ميزنه ... تو مجبورى در مورد چيزى که اطلاعات ندارى اظهار نظر کنى؟ احمدى اومده بود روستاى ما گفت دست به دست هم بديم و غرب مازندران رو استان کنيم. ما هم به خاطر همين بهش رأى داديم.
على اکبر 13 دي 1391
بعضى کامنتها واقعا جالبه : طرف ميگه حالا که مشکلى وجود نداره چون به اداره ها تفويض اختيار شده .
عجب!!! معنى تفويض اختيار رو هم فهميديم . امان از جو سازى ها و امان از ساده لوحانى که اين اکاذيب رو باور ميکنند.
نا شناس 13 دي 1391
استان شدن غرب مازندران شايد بهترين راه حل براي مشکلات ما نباشد اما تنها راه چاره ي ما است. در واقع استان شدن غرب مازندران تنها کور سوي اميدي است که مي تواند مشکلات آتي ما را حل کند.مديريتي که فاصله اش با رامسر بيش از دويست و پنجاه کيلومتر است دردي از مشکلات مردم رامسر دوا نمي کند. ساروي ها طوري کامنت مي گذارند که گويي مالک غرب مازندران هستند! ما مستقليم و حق تعيين سرنوشت خود را داريم اينکه شما مرکز استان هستيد دليلي نمي شود که براي سرنوشت ما خط قرمز تعيين کنيد.
تنها نگراني شما اين است که با استان شدن غرب مازندران از بودجها ي که به ما غربي ها نمي دهيد کم شود !؟ بد نيست کمي رژيم بگيريد!
استان شدن غرب مازندران يک امر اجتناب ناپذير است فقط تنها نگراني من برخي کج سليقگي ها است که مي گويند حتما شهر ما بايد مرکز استان شود براي من فرقي نمي کند تنکابن يا چالوس يا هر شهر ديگر در غرب مازندران فقط به منافع غرب مازندران فکر کنيم حال کدام شهر مرکز باشد مهم نيست.
البته ببخشيد که ديگر کامنت گذاشتم چون مي خواستم ببينم ته ته حرف همه چي هست !
زت زياد
محسن 14 دي 1391
خداکنه زودتر استان بشید شرق استان هم از این باکلاس بازی های شما خسته شد
حسین 21 دي 1391
نمیدونم چرا خیلیها مخالف استان شدن غرب مازندران هستند در حالیکه با این کار تبعیض بین شرق و غرب از بین رفته و غرب مازندران توسعه پیدا می کنه
ما مردم غرب مازندران اکثرا اینده نگر نیستیم بر خلاف شرق مازندران که خیلی وقته از ما جلو افتادند
یادمه وقتی بابلسر درس میخوندم به خاطر حذف یه رشته دانشگاهی تو دانشگاه مردم شهر برای اعتراض همه جلوی فرمانداری جمع شدند و اعتراض کردند
در حالیکه در غرب مازندران حتی اگه یه دانشگاه کلا هم تعطیل بشه مردم نمیفهمند که چه ضرری میتونه داشته باشه
بهتره همه از این طرح دفاع کنیم
نا شناس 17 آذر 1393
اقای قاسم احمدی شما بازار نوشهرو نمیتونی کنترل کنی اونوقت دم ازتاسیس استان جدید میزنی سنگ بزرگ علامت نزدنه قربون شکل ماهت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.